tirsdag 30. januar 2007

Dagens nyheter

Tradisjonen tro, her kommer dagens viktigste nyheter!
(Litt vanskelig å komme igang i dag, så det blir litt blogging:p)

Uff da, herr verdensbanksjef


Dagbladet glitrer igjen med sine flotte og høyst aktuelle nyheter. (Begynner vi å ane et mønster her?) Denne gangen handler det altså om at verdensbanksjefen har sokker med hull i... Ja dette er jo særdeles viktig... (edit: siden denne saken fikk så mye oppmerksomhet følte jeg det var på sin plass med et bilde)

Ukens sitat er selvsagt:
- Jeg ser frem til å bli gransket

Ikke bare Gerd Liv Valla ser frem til å bli gransket, nå også filmskaper Terje Kristiansen.

Tips til alle som har dårlig tid på flyplassen:
Student ringte inn bombetrussel for å rekke fly


Og sist men ikke minst. Hillary Rodham Clinton stiller som kjent til valget som USA's nye president når mister Bushyboy er ferdig med sin siste periode. Det hun ikke har helt kontroll på er the Star Spangled Banner, som man kan se og høre her. Priceless! (You have some really good candidates there Lawrence!)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis dagbladet har så masse dårlige nyheter, hvorfor fortsetter du å lese den da? ;)

Dagbladet og aviser som Aftenposten kan ikke sammenlignes; agendaen er helt forskjellig IMO. Dagbladet er en fullblods tabloidavis og på mange måter nærmere Se og Hør, enn Aftenposten++ når det gjelder type (og kvalitet) på innhold.

Aleksander Stensby sa...

Seff:) det er poenget, men hva skal jeg ellers underholde meg med på morgenen, om jeg ikke skal lese forsiden til dagbladet og vg?

:)
Viktig å fyre litt! :p

Anonym sa...

Hehe, jeg hadde jo heller ikke hatt dette å lese hvis ikke du hadde kommentert på artikkelene, så jeg bør vel egentlig bare være glad :)

Yngve B. Nilsen sa...

Synes faktisk det er litt interessant at verdensbanksjefen har hull i sokkene.. Det bagatelliserer situasjonene der dama kommenterer det :)

Når han kan gå rundt med hull i sokken, kan vel for pokker jeg også... :)

Unknown sa...

Putt dette i "hosts"-filen din:

127.0.0.1 itavisen.no
127.0.0.1 dagbladet.no
127.0.0.1 vg.no

Vips, bort vekk med søppelet! ;)

Thomas sa...

Hei der Alex, jeg har en teori på gang her anngående sokkesaken :)

Som kjent så er jo ikke everdensbaken så god likt av noen egentlig, bortsett fra de som har mere enn 10 milliarder i inntekt per år. Men tar meg ikke tid til å forklare dette her.

Påstanden er at kanskje dette er et perstunt for å bli bedre likt. Altså se på meg, jeg har jo ikke råd til sokker en gang. Derfor må jo verdensbanken være snille og gi alt de har til fattige barn i Afrika.

Mulig jeg tar feil da, men dette virker logisk :)

Mvh
Thomaz

Thomas sa...

haha

Perstunt er det samme som PRstunt hvis det ble litt uklart :)

Aleksander Stensby sa...

Ja, det var godt du fikk klarert dette. Lurte litt på om dette var noe nytt jeg ikke har fått med meg:)

Konklusjonen min er:
Ja til hull i sokkene!

Andrew sa...

Oi... Sangen er "Star Spangled Banner". I tillegg, er jeg helt sikker at Hillary Clinton er den beste kandidaten og den eneste bønnen som Statene har! OK, so she cannot sing, but wouldn't you have her over these Republican twats? ;)

Aleksander Stensby sa...

oops:D my bad;) (fixed)

Men joda:) Selvsagt. Jeg tror også hun ville gjort en meget god jobb som president.

Hadde jeg vært amerikansk statsborger ville nok jeg også, som alle andre :p vært "one of the 49%" som du og lawrence så fint sa det i sommer;)

Lawrence sa...

I see my name in the midst of strange words... what is the meaning of this!?!? Explain yourself nipple boy!

Aleksander Stensby sa...

Careful now my dear new york-ish friend:) Or else, I may just publish YOUR nipple on the web:)

It was about Hillary not knowing the national anthem, and I just commented to you, about your sweet candidates:)