torsdag 25. januar 2007

2% and counting

Jeg ramlet over en side som heter World66.com hvor man kan lage en oversikt over alle land man har besøkt, og alle land man vil besøke. Dette tenkte jeg kunne være litt artig å holde oversikt over, men når jeg satt meg ned for å lage denne oversikten slo det meg at jeg ikke akkurat er en bereist mann... Og slaget fikk jeg i trynet da jeg var ferdig og trykte "save":
visited 6 countries (2%)

DOH!
Men men, jeg har jo hele livet mitt foran meg, har jeg ikke?
Men litt flaut er det i grunn:p 1 kontinent også, når jeg tenker meg om... men men:) Av Europa har jeg utforsket 6 land som utgjør 11%:)

Her kan du se mitt kart:



Europakartet kan du se her: Europa

8 kommentarer:

Unknown sa...

world66.com mener du vel :)

6% og 23% her :)

-Håvard

Aleksander Stensby sa...

n00b :p

Yngve B. Nilsen sa...

Halla :)

there you go

Unknown sa...

9 countries (4%)

Jørgen sa...

Jeg var saa feig at jeg skrudde tiden frem til i sommer. Dermed ble det 8 land mer eller noe saant, men det faar gaa, det er lov. Jeg gir meg lov.

24 countries (9%)

Da er Gran Canaria regnet som Spania og en mellomlanding i Wien telt med.

Aleksander Stensby sa...

haha:D hadde ikke jeg telt kos som hellas og lanzarote som spania hadde jeg hatt minus 2 land:p og seff er mellomlandinger lov;) dvs, man må nok ut av flyet tror jeg... eller, jeg vet ikke jeg altså

Anonym sa...

Dersom mellomlandinger er lov kan jeg jo faen meg doble min besøks %!

Aleksander Stensby sa...

do it!