mandag 22. januar 2007

Velkommen!

Ok, jeg hadde en blogg før. Men så ble det så mye spam og crap på den at jeg ikke gadd å fikse mer på den. -Back in black, eller.no.


Hva skal jeg så skrive her? Tja, litt av hvert tenker jeg. 
Men det blir nok i hovedsak om musikk, filmer og litt foto vil jeg tro. 
Og kanskje litt om livet generellt sett. 
Kanskje jeg ikke kommer til å være noe flink til å poste, men vi ser:) 


Jeg fant ut at man kan lage en sånn fin liste (på høyresiden der), så jeg tenkte jeg skulle starte med en "must download" liste, hvor jeg kommer til å oppdatere med de låtene jeg mener bør ligge på toppen av spillelista for øyeblikket:) Kanskje lager jeg en "must see" liste over filmer også.


Tenkte også at jeg skal prøve å skrive litt om bra musikk jeg ramler over, eller filmer jeg har sett som er verdt å nevne. Og kanskje kommer det til og med noen "månedens"-kåringer. Men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde det gående.
Så stay tuned!

3 kommentarer:

Anonym sa...

På tide du fikk opp en blog igjen. Wælcøm bækk! :)

Morten sa...

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har noe tro på dette såkalte "blogg-fenomenet". Jeg gir det maks en måned, så er det borte!

Aleksander Stensby sa...

:) jeg også, egentlig