lørdag 22. september 2007

Call for rations!

Status for denne uken, jeg har spilt tennis hver dag og skrevet en del på oppgaven:) Utover det har jeg ikke så mye å rapportere i grunn...

Da begynner det å bli på tide med et skrik om hjelp:) Jeg er ikke tom ennå, men det begynner å dra seg til. Jeg var smart og tok med meg fem bokser med Renati Voks, så det bør holde en stund til, men:

Jeg ønsker følgende:
- Dr. Greve Intimvask... (altså, jeg har ennå ikke funnet noen form for intimvask annet en mengder med "acne-prone skin wash"... Den jeg har holder noen uker til, men da begynner det å bli krise!

- Nivea Deo. Jeg nekter seriøst å ty til Old Spice deo stick... :)


- Stimorol Fusion. "Du lukter jååååårbæær!" ;)


- Snus.


Så veldedighetspakker mottas med stor takknemlighet:)

4 kommentarer:

Jørgen sa...

Det er gutten som tilpasser seg! Heia!
Har du forresten sjekka polaroid-film-prisene?
Go! Go! Go!

Anonym sa...

Søst har nå registrert ønskelista og skal si ifra til mamma og pappa. Da tenker jeg det straks kommer en pakke i posten til lillegutten! he he

Aleksander Stensby sa...

Haha, tilpasse seg du liksom:) Det er visse grenser man aldri vil krysse. Blant disse finnes Old Spice Deo Stick og Acne Vask for de mer intime sonene:)

Polaroid film er satt opp på todo-lista nuh. Lurer på om det er best at jeg kjøper i new york med tanke på den billigere (amerikanske) dollaren nå:)

Flotters søst! I appreciate it:)

Aleksander Stensby sa...

Forresten, angående stimorolen så er det viktig at det er jordbærsmak:) Liker ikke de andre!