tirsdag 2. oktober 2007

Snakeman!

Nå er det på tide med en liten oppdatering igjen antar jeg;)
Forrige uke var jeg busy busy busy med å skrive ferdig kapittel 2 av masteroppgaven. Det ble til slutt rundt 12-13 sider og det er jeg fornøyd med:) Har også jobbet flittig med en stor innlevering i det ene faget jeg har. (Tenkte jeg skulle dedikere en egen post til den oppgaven når jeg er helt ferdig ;) litt geekstuff må dere jo tåle innimellom!)

På fredag feiret jeg ved å dra ut med Duane og Cath og noen av deres venner. Veldig hyggelig! Vi var først på en restaurant som heter Pub Italia. Veldig koselig plass med over 100 forskjellige typer øl. I like it!

Etter middag dro vi videre til stand up på Absolute Comedy. Duane hadde bestilt billetter en uke i forveien, men de hadde selvsagt klart å fuc*e opp bestillingen... Heldigvis ordnet det seg og vi fikk plass. Mucho Corona og MGD gjorde susen på stemningen i alle fall;) Veldig bra standup, selv om jeg ikke klarer å gjenfortelle noen av vitsene på stående fot... ;)

Etter standupen dro vi hjem til Duane og Cath. De hadde kjøpt inn masse øl (I love you guys!). Der fikk vi også hilse på slangen deres (en cornsnake). Veldig fin, men jeg haaater jo slanger. Vel, slangeskrekk er tydeligvis ikke noe problem etter fem-seks pils:) Utover det gikk helgen med til en heldags tennis-lørdag samt en halv tennis-søndag:) Strålende vær og strålende fornøyd. Backhanden begynner å bli bra nå! Utfordrer alle til match når jeg returnerer til gamlelandet!

Her ser dere bilde av slangen og meg;) (jada, jeg vet jeg var full)

3 kommentarer:

Jørgen sa...

Jeg gleder meg som en unge til posten om oppgaven! Håper ventetiden ikke blir for altfor lang.

Aleksander Stensby sa...

hahaha, FU!

Anonym sa...

sniff.. du kunne jo hvertfall prøvd å holde det du lover .. sniff

bekreftelsesord:
uRgeek