lørdag 20. oktober 2007

Go Sens Go!

Neste helg er det Halloween... Jeg aner ikke hva jeg skal kle meg ut som:S Bryr meg vanligvis svært lite om slikt. Visste at jeg burde bestillt den Borat swimsuiten! ;) Oh well.. Forslag mottas med takk (og nei, kle meg ut som en nordmann er ikke aktuelt).

Forrige torsdag var jeg på hockey match med byens pro-team, Ottawa Senators. De gjør det meget bra, og frem til jeg entret stadion deres hadde de ikke tapt i hele pre-season eller de seks første matchene av sesongen.

I fjor kom de til finals men tapte der. Alt ligger til rette for en strålende sesong. Anyways, jeg har aldri brydd meg særlig om hockey heller, men seriøst, stemningen på en slik stadion er helt syk! Du blir revet med etter noen sekunder og er addicted for life, so to speak.

Her presterte en av spillerne å skyte så inni helv.. hardt at han like så godt knuste den ene ruta. Jeg tror ikke tilskuerne på andre siden ble særlig happy ;) Men men, ekstra lang pause gjorde at jeg fikk kjøpt meg ennå mer øl;) Sweet!

Her er Murray, som jeg bor hos som var så snill og gav meg den svinedyre billetten (nesten 100 dollar!). Skål Murray!

Det så mørkt ut for Senators i denne matchen, de spillte mot Carolina Hurricanes, som også er et meget bra lag. Folk begynte å gå hjem på slutten av kampen når dette var stillingen:

Men det var mye action de siste minuttene og stillingen ble til slutt 3-5 til Hurricanes. Synd at Sens tapte sin første kamp, men det var i alle fall en artig opplevelse:)

Do the pose;) Go Sens Go!

Ingen kommentarer: