torsdag 25. oktober 2007

Work overload!

Har nok å ta meg til her borte i alle fall, det skal være sikkert og visst! Jeg har en quiz i det ene faget til mandag som jeg prøver å få lest til, en innlevering neste uke, en presentasjon i tillegg til at jeg prøver å få skrevet på thesisen. Nok å gjøre! Den siste uken har jeg blitt litt distrahert, og klarer ikke helt få fokus på skolen:) Men men, man ikke alltid forvente å ha full fokus heller, eller hva? Har litt hjemlengsel, og gleder meg i grunn til å komme hjem også, selv om jeg har det veldig bra her da:) Har en god følelse for tiden. Blitt mye telefonsamtaler siste uken, så det er vel et tegn på at jeg lengter hjem. En heidundrenes telefonregning i vente, men men, shit happens ;)

Til lørdag er det halloween som sagt, men jeg vet rett og slett ikke om jeg bør gå ut. Too much schoolstuff som jeg må få ferdig, og i tillegg har det vært en del jobb ting siste uken også ettersom vi planlegger et stort kundemøte i slutten av måneden.

Før jeg avslutter denne posten tenkte jeg at jeg skulle skivse inn noen musikkanbefalinger og nevne at Grindhouse anbefales:) (For de av dere som ikke visste det så er det filmene til Tarantino og Rodrigues.) Filmene heter hver for seg Planet Terror og Deathproof. Jeg likte begge:) God underholdning!
Musikk: jeg ramlet over et par remixes av Röyksopps "What else is there", den hvor hun Karin fra The Knife synger. (Hvis dere ikke har hørt The Knife bør dere virkelig sjekke ut Heartbeats eller Marble House. Fete sanger:) Anyways, back on track, hvis dere liker Röyksopp og vil ha litt "beat" in hverdagen så sjekk ut Trentmöller's remix og Thin White Duke's remix. Kule versjoner i mine "ører" :)
Dere kan laste de ned her:
Royksopp - What Else Is There? (Trentemoeller remix)
Royksopp - What Else Is There? (Thin White Duke Mix)
creds til musicslut som er verdens beste musikkblog!
yes, that's right;
themusicslut is the world's best music blog!

What more to tell? Hmm, jeg tok et par pils med en i klassen som heter Cæsar på tirsdag etter 13 timers lang skoledag. Det endte selvfølgelig med brakfylla og karaoke:p Jeg sang Seven Nation Army:p "Are you a professional singer?" Haha, NOOOOOOOT!


Anyways, jeg skal prøve å få lest litt nå:) Silence!
58 dager til jeg reiser hjem, and counting:) See you soon peeps!

Ingen kommentarer: