fredag 12. oktober 2007

Thanksgiving


Så, jeg er litt treg med å poste. Men under en uke får være akseptabelt. Forrige helg var det Thanksgiving i Canada. I USA derimot feires Thanksgiving i November.
Jeg spurte hvorfor de ikke feirer det i November her i Canada, og svaret var enkelt:
Wait until November and you will see why! We have absolutely NOTHING to be thankful for in November


Jeg gruer meg litt:)
Anyways, jeg feiret Thanksgiving med familien Wiles laaaangt utenfor byen i en liten "village" med navnet Almonte. (Visstnok byen der mannen som oppfant basketball ble født, eller noe i den duren..) Trivelig liten plass, og huset vi var i lå midt ute i skogen ved en liten elv. Iz nice.

Vi spiste selvsagt stuffed turkey, drakk "ice-wine" (vin brygget av frossne druer(?)) og spiste masse kake og pai.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser nice ut :) Av og til skulle jeg ønske vi feiret Thanksgiving her over også, av den enkle grunn at jeg gjerne skulle hatt enda en anledning til å spise meg rund som en bolle på fantastisk kalkun :)