tirsdag 11. september 2007

Turtles?

Rett ved huset jeg bor i fikk jeg øye på følgende skilt som jeg faktisk ikke helt klarte å forstå før det plutselig gikk opp for meg at det rett og slett var "turtle-crossing" mellom to små vann:) Tror man skal lete lenge etter lignende midt inne i en storby;)



Helgen gikk med til avslapning og litt tennis. Har blitt litt småhekta og har spillt hver dag siden torsdag. I dag regner det desverre så blir nok ikke noe i kveld pluss at jeg har en forelesning fra 6-9. Vel, tennisklubben jeg har blitt medlem i heter Elmdale og på banen har de hengt opp diverse flagg fra forskjellige land. Det norske flagget glimret med sitt fravær, så jeg følte jeg måtte gå til innkjøp av et og bidra litt:)

Mannen på bildet er Voja, en PhD student på kontoret her jeg sitter. Det var han som lurte meg med;) På lørdag viste han meg rundt downtown hvor alle pubbene er osv. Det var kos.

I går kveld hadde jeg første forelesning i faget Artificial Intelligence. Virket som et meget bra fag og dagens quote fra forelesningen var: "I didn't say this very clearly, but hey, sue me!";)

På morgenen i dag hadde jeg en forelesning i Algorithm Analysis and Design. Høres tørt ut men det er ganske interessant og foreleseren er down-to-earth og virker som en bra kar. Senere i kveld har jeg forelesning i faget Evolutionary Computation and Artificial Life. Avslutter denne lille posten med et bildet av kontoret ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Turtles! Du bor jo i en mini-zoo du, virker det som. Er det pringles og øl jeg ser på pulten din? ;)

Aleksander Stensby sa...

hehe:) ja, det er nesten en zoo:p
Pringles stemmer, men det er ikke øl. Det er en energidrikk, typ som battery eller red bull. Så sååå spennende var det ikke;)