fredag 16. februar 2007

More music!

Fredag, hangover osv osv. Lenge siden jeg har fått postet noe, men jeg står fast på å motbevise Mortens teori om at jeg kun klarer å holde denne bloggen oppe en måned:)

På tide å gjøre litt oppdateringer på musikkfronten tenkte jeg!

Ukas låt (uka er et flytende begrep, så la oss fortsette å kalle det ukas låt, selv om det oftest er flere uker mellom hver "ukas låt":

Ruby, av Kaiser Chiefs!
Se den her:


I tillegg vil jeg nevne følgende godlåter (som nå er oppdatert i "lista"):
Mika - Grace Kelly
The Kooks - She Moves in Her Own Way
Thom Yorke - Black Swan
Prince - Fury
The Kooks - Eddies Gun
Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion
The Flaming Lips - The Yeah Yeah Yeah Song

Sist men ikke minst, en gledelig sak vi oppdaget i går kveld (litt berusede) i skrikende behov for å høre Beyonce med To the left:) Prøv å gjør et lite søk på youtube. Skriv "to the left", og se tittelen på første hittet du får:p Spør, og du skal få svar! Priceless!

Her er videoen, og tittelen for de som ikke gadd søke selv:
Beyonce sings "to the left", points "to the right"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei

Ser at du også hadde problemer med strøminntaktet på din lap! Mitt spørsmål er: Har du hatt det flere ganger?? Hva ble resultatet?? Har du hørt om flere med samme problem på lap fra Multicom??

Jeg har en lap derfra som jeg nå har sendt inn for 3. gang. De påstår at det er bruken som gjør at den går i stykker! Min pc står stille..blir ikke flyttet på! Har en HP som jeg flytter hver dag, setter inn strømmen 2-3 ganger pr dag, uten slark..så er dypt skuffet!

Prøver å få reklamert på feilen, men de nekter! Har derfor tatt kontakt med Forbbrukerrådet..men er meget interessert i din erfaring med lap’n din! Min lap er by the way litt over 2 år nå! Altså..3 ganger innsendt pga samme feilen…på den tiden!

Håper du kan svare meg!

paalangs@nordtroms.net

Mvh

Pål