tirsdag 1. juli 2008

Hove'08

Gud så deilig!
Gud så sliten!
Men satan så fett!

Hovefestivalen 2008 levde opp til forventningene. Kanskje til og med mye mye mer enn forventningene forutsa! Det var rett og slett nydelig! Men som sagt jævlig slitsomt. Jobbet utrolig mye. Drakk utrolig mye. Hørte på fantastiske konserter. MANGE fantastiske konserter. Noen dårlige. Noen klissete. Drakk MYE øl. Hver dag. Møtte fantastiske mennesker. Noen håper jeg at jeg ser igjen snart! Nachspiel til de sene natterstimer. Backstage pass. Access All Areas. Fornavn og hils med ledelsen. Mulighetene er der. Neste år!

Jeg skal prøve å bli flinkere på å blogge fremover nå! Flere bilder. Koz.
I går skrev jeg under kontrakten min på jobb også, så nå er jeg fulltidsansatt. Yey!

Hva var best på Hove? Hmm... Jeg elsket Teenagers konserten. Pigeon Detectives tok av. MGMT var fantastisk og været var snilt mot oss! Les Savy Fav var genialt. Gal mann. Don Juan gjorde et deilig comeback. Vampire Weekend var rått. Wombats også! Ting Tings var ikke så rått. Yeaysayer var fint men Deerhunter var bråkete. Raconteours, Kooks, Beck levde opp og leverte. Husker ikke mer akkurat nå, men det var nok å snakke om. JO! Black Kids og Black lips! Nydelig! Rett og slett!

Ok, nok prat. Bildebloggen er nede, men den kommer opp etterhvert! Soon, I hope!
Her er litt bilder fra Hove. More to come! klemz!













1 kommentar:

Majken Helén sa...

hehe, du fikk backstagepasset ditt tilslutt ja ;)

traff du noen morsome? :)