fredag 30. november 2007

What's on my Ipod... Week 48


Ny uke snart over. Har vært et sant helvete med mye skolearbeid, men heldigvis ferdig med to oppgaver i dag:) yey! Anyways... ukas liste.. (Forrige ukes liste ligger der også fortsatt, så jeg ramser bare opp de "nye" (selv om ganske mange faktisk er gamle))

On my Ipod - Week 48
Radiohead - Idioteque
!!! - Heart of Hearts
The Maccabees - Happy Faces
Radiohead - Jigsaw Falling Into Pieces
Jose Gonzales - Teardrop
The Knife - You Take My Breath Away
!!! - Yadus
Beirut - Elephant Gun
Les Savy Fav - Comes and Goes
Queens of the Stone Age - Make It Wit Chu
Stereophonics - Local boy in Photograph
The Wombats - Lost in the Pos
Athlete - Hurricane

Og jo, by the way, jeg tror jaggu jeg skal kjøpe meg en Ipod Touch når jeg får lønning;) Weee :)

Ingen kommentarer: