torsdag 22. november 2007

What's on my Ipod... Week 47


Jeg liker godt å høre hva andre folk har på sin Ipod, hva de hører på når de går til skolen/jobb osv. Det er sånn jeg oppdager ny musikk og får inspirasjon. Så, jeg tenkte at jeg kanskje skulle dele litt av min musikk. Så da starter jeg opp denne "spalten" som jeg kaller "What's on my Ipod...". Nå er det jo litt vanskelig å ramse opp 4gb med musikk, så jeg plukker ut "lista" som spilles når jeg går til skolen:)

On my Ipod - Week 47
Klaxons - Golden Skans
The Arcade Fire - (Antichrist Television Blues) (video below)
The Shins - Turn On Me
The Hold Steady - Chillout Tent
Rufus Wainwright - Slideshow
Hard-Fi - Television
The Hives - You Dress Up For Armageddon
Arctic Monkeys - flourescent adolescent
The Cribs - Be Safe
M.I.A - Paper Planes
Patrick Wolf - Accident & Emergency
Bloc Party - Flux
Editors - Escape The Nest
Baby Shambles - UnBiloTitled
The Pigeon Detectives - I'm Not Sorry
Kaiser Chiefs - Retirement
The Good, The Bad & The Queen - Kingdom Of Doom
LCD Soundsystem - North American Scum (video below)



2 kommentarer:

Anders sa...

Skulle vært på Hove i sommer du da, har jo sett halvparten av disse live :D

Aleksander Stensby sa...

hehe, ja jeg angrer veldig på at jeg ikke dro! men men. halvparten var vel å ta litt i, men ja, en del av navnene var der:)

Neste sommer så blir det enten glastonbuy eller benicassim for min del, det har jeg bestemt meg for! Hadde vært så ufattelig genialt!

Pluss the usual of course, Skral, Slottsfjell, og kanskje Hove hvis de holder seg på samme nivå navnemessig :) Jeg vil se Klaxons på plakaten til sommeren!!