tirsdag 4. mars 2008

Valgets kval...

Faen..

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal velge til sommern.
Slottsfjell er jo bankers, og samme er Skral.
Og Hove har jo sluppet så mange av mine favoritter at jeg ikke kan droppe det.

Da begynner det å skrante med tanke på penger... Shit.
Og så er jeg så dum at jeg sitter å blar gjennom artistene som skal på Øya, og hva ser jeg?

My Bloody Valentine, Sigur Rós, Beirut, Jose Gonzales, Iron & Wine, Lykke Li, Okkervil River, Yeasayer og mother-fuckings The National!

Altså, kanskje ikke råeste feteste villeste rocka banda, men gud for en samling av sitte i gresset i sola med pilsen i hånda og sløva blikk!

Shit, hva skal jeg gjøre?
Dette har jeg jo ikke penger til! Og jeg som går å sikler på nytt kamera, ny linse, blitz og ... bah. ja, det var litt frust. Men årnær seg;)

Snakkes! Gud, jeg gleder meg til sommern'!

Ingen kommentarer: