fredag 22. februar 2008

Sommerfeelingen er på vei!

Jeg må si, jeg gleder meg.
Det er helt sinnsykt, jeg oppdaterer festivalsider hver dag og jeg blir stadig overrasket over hva arrangørene klarer å få til!

For tiden skjer det mye i livet mitt, jeg jobber hardt med masteroppgaven og jeg har opp til ørene med jobb-ting som også krever sin del av tiden min. I tillegg har min fotointeresse vokst veldig de siste månedene og jeg begynner å tenke ting jeg kanskje ikke burde og får idéer og legger planer som jeg kanskje ikke egentlig har tid til. Men, jeg kan ikke bry meg om det. Får jeg først noe for meg som jeg har lyst til å gjøre, da må jeg bare hoppe i det. Jeg har et prosjekt gående nå sammen med Marius. Kan ikke si stort mer enn det ennå, men dere får nok vite hva vi skal gjøre etterhvert... Spennende er det i alle fall for oss begge! Utover det har det vel vært nokså turbulent i livet mitt seneste tiden, men forhåpentligvis blir ting bedre snart. Får håpe det, for jeg kjenner jeg er jævlig sliten av alt sammen nå... hehe

Nå over til det posten egentlig skulle handle om: Festivalsommer og nye navn på plakatene! (Selvsagt nevner jeg kun det som faller mitt hjerte nærmest) :p



Hove er årets store vinner og det gleder meg virkelig å se navnene som jeg har brukt hele høsten på å lytte til, dukke opp på plakaten til festivalen! Meget bra Hove!

Band of Horses, Bullet For My Valentine, Animal Collective, Flogging Molly, og ikke minst en av mine favoritter fra fjoråret: Simian Mobile Disco!
Hadde de bare fikset Klaxons og eller Bloc Party nå så tror jeg at jeg hadde dødd :p

Ingen kommentarer: