onsdag 28. mars 2007

One down...

Vært litt stille på blogfronten den siste tiden..
Nå er jeg endelig ferdig med en eksamen, nemlig Distributed Systems. Satse på at det gikk greit. Nå gjenstår noen måneder med prosjektarbeid før jeg har tre eksamener i mai og juni. Sommer! Gleder meg:)

For dere geeks:
Prosjektene jeg skal ha (sammen med Ole) er i Distributed Systems og et prosjekt i Software Engineering and Compiler Design. I distribuerte skal vi forsøke å lage en distribuert løsning av en lærende automat. Dette er sålang oss bekjent ikke gjort før, så det kan bli spennende og kanskje til og med resultere i en publikasjon! I software eng. skal vi prøve (så godt vi kan) å lage en automatisk prosess for generasjon av XQuery transformasjoner spesialtilpasset diskusjonsfora på nett. Dette er knyttet opp mot jobben, og blir resultatet bra kan det bli en banebrytende endring i arbeidsmetodene våre:)

Alt i alt, to spennende prosjekter i mine øyne. Så gjenstår det bare å lese til tre j.. kjedelige eksamener...

Ingen kommentarer: