fredag 2. mars 2007

Hovefestivalen!

Seriøst, jeg gir de stående applaus!
Dette tar virkelig kaka! I min tidligere post om sommeren's festivaler nevnte jeg Hovefestivalen og at de hadde noen navn som virket lovende, men nå tar jeg av meg hatten!

I tillegg til navnene jeg nevnte tidligere:
Me First and the Gimme Gimmes, Slayer, 120 days, William Hut, Sivert Høyem, Amy Winehouse og norske Rockettothesky


Kommer mine store helter The Killers!
Kaiser Chiefs (med "ukas låt" ruby:p), CSS som blant annet lå på lista mi forrige måned med "Let's Make Love And Listen To Death From Above", DAMIEN RICE og My Chemical Romance. Til og med The Hold Steady har Hovefestivalen klart å booke! For de som ikke har hørt om The Hold Steady anbefaler jeg på det varmeste albumet Boys And Girls In America.

Hovefestivalen går av stabelen på Tromøy utenfor Arendal, 26.-30. Juni!
Mer info på www.hovefestivalen.no

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åja, det blir en konge festival!

Eivind sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eivind sa...

Du har'n!